Direktlänk till inlägg 26 juni 2015

Älskade vän.

Av anonymt deprimerad - 26 juni 2015 19:58

Jag älskar dom där människorna som verkligen får en att glömma bort allt det där tråkiga och kan få dig på bra humör bara genom att se på en. Det är dessa människor jag värdesätter högt och det är dom jag älskar mer än vad jag älskar donken. Nej men seriöst dock så är det på grund utav bara en sådan här människa jag kan stå på mina fötter och vid få tillfällen njuta av livet jag tilldelats. 

  Det är hon som jag älskar så jävla mycket som jag skulle göra allt för utan att ens tveka i en sekund. Nu ska jag spendera resten av min kväll och natt med denna underbara människa och njuta av det som om det var den sista dagen i mitt liv. Usch vad jag älskar denna människa.

  Hon har mått så fkn dåligt i sitt liv och orkar fortfarande bry sig om mitt välmående när hon inte ens känner sig lite bra och det är en av de fina egenskaper hon har.



Birdy-Words As Weapons


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonymt deprimerad - 26 juni 2015 13:22

Asså mornar är så vidriga, att behöva vakna upp och inse att det här är det verkliga livet efter att få drömma om hur bra allt kunde vara. Och sen möta av den där äckliga känslan och veta att alla här hatar dig. Nä, mornar är inte riktigt min grej. ...

Av anonymt deprimerad - 26 juni 2015 02:33

Asså vill bara gråta så fkn hååårt. Vill ha lite vodka, några chips, lite mys och kyssar. Sen vill jag somna bredvid han, den där speciella, och sova hela natten tills jag vaknar upp med honom bredvid mig. Men men, det kommer aldrig hända så kan lika...

Av anonymt deprimerad - 26 juni 2015 01:58

Detta är en helt basic blogg som alla andra 14-åringar driver. En lite halvt deprimerande blogg där man berättar hur dåligt man mår och hur man vid sådana korta och ovanliga tillfällen faktiskt mår hyfsat bra och inte känner att man vill ta lite lago...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards